Verandering

Elke verandering brengt oneindig veel mogelijkheden
Laatst kreeg ik een compliment van een collega, hij vertelde mij dat ik zo goed ben in het in kaart brengen van zaken die niet lekker lopen. Waar zaken niet lekker lopen, zitten kansen en mogelijkheden. Daar zie ik ruimte voor groei!
Doordat ik processen snel overzie, kan ik snel schakelen en verbeteringen aandragen. Hierbij staat de klant altijd centraal. Een onderneming draait immers niet zonder klanten.
Met het zien van mogelijkheden alleen, kun je niets. Het is de vraag of iemand mijn feedback kan en wil ontvangen.
Ondernemers die willen groeien staan vaak open voor feedback en denken mogelijkheden. Ik laat hun niet alleen zien wat er beter kan, ook bied ik gelijk één of meerdere oplossingen. Vervolgens gaan we in gesprek over wat jij zelf al hebt gedaan om te verbeteren. Daarbij wil ik graag weten hoe jij je bij de situatie voelt zodat ik weet hoe ik jou hierbij kan helpen.
Deel je ervaring. Hiermee help je anderen te laten zien dat het niet perfect hoeft te zijn. We zijn immers allemaal mens toch?!